De naamsverandering gaat gepaard met een nieuw logo. Ook is er een andere kleur voor software en communicatie: oranje in plaats van groen. ‘Dat is allemaal misschien even wennen voor sommige klanten’, zegt CEO Esther Janknegt. ‘Maar zij kunnen gerust zijn, of ze nu in Nederland of België actief zijn: qua producten en diensten verandert er niets. Althans, die behouden dezelfde hoge kwaliteit. Wel zal ons aanbod groter worden; organisaties zullen nog altijd bij ons terechtkunnen voor vertrouwde producten, zoals het Elektronisch Cliëntendossier, maar er komen steeds meer IT-oplossingen bij.’
Delen van succesproducten
De extra oplossingen komen voort uit de internationale samenwerking tussen de vijf zusterbedrijven. ‘Conform onze nieuwe visie zullen onze ondernemingen steeds intensiever kennis en ervaring met elkaar uitwisselen’, vertelt Hartmut Clausen, sinds september 2019 CEO van moederbedrijf myneva. ‘Waar mogelijk en wenselijk zullen zij elkaars succesvolle IT-oplossingen op de eigen markt introduceren. Bovendien gaan ze samen nieuwe oplossingen ontwikkelen voor elk onderdeel van het sociaal domein. Onze klanten – ook die van regas – kunnen daardoor steeds efficiënter en effectiever zorg verlenen.’
Toespitsen op klantwensen
Zonder gezamenlijke naamswijziging zou het delen van oplossingen kunnen leiden tot verwarring bij klanten, aldus Clausen. ‘Dan zou de ene oplossing die zij krijgen bijvoorbeeld bedrijfsnaam A kunnen dragen en de andere bedrijfsnaam B. De nieuwe naam ‘myneva’ benadrukt bovendien dat de dienstverlening persoonlijk en betrokken blijft. Ook zullen nieuwe oplossingen steeds makkelijker te combineren zijn en meer toegespitst worden op de wensen van klanten. Dat maatwerk spreekt eveneens uit de nieuwe naam.’
Wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.