Inzicht
Koen Dijns, nieuwe servicedeskmedewerker bij Care Expert: ‘De klant staat centraal’
‘Ik heb gekeken naar een bedrijf waar de klant centraal staat en die heb ik gevonden in Care Expert’, vertelt onze nieuwe servicedeskmedewerker Koen Dijns. Het is zijn ervaring dat de klant al snel vergeten wordt en processen centraal staan, maar zo hoort het natuurlijk niet. ‘Processen leiden het werk in goede banen, maar klanttevredenheid is uiteindelijk het doel.’

Koen Dijns (34), servicedeskmedewerker bij Care Expert, vertelt: ‘Sinds 1 december 2020 werk ik bij Care Expert op de servicedesk. Daarvoor werkte ik op de supportafdeling van een grote multinational die onder andere applicaties voor de zorg ontwikkelde. Ik woon samen met mijn vrouw en dochter in Zwolle. In mijn vrije tijd sport ik graag. Ik doe veel aan fitness en voor COVID kickbokste ik twee keer in de week. Daar tegenover kijk ik ook heel graag vanaf de bank een leuke serie onder het genot van een hapje en een drankje.’

De klant centraal, niet de processen

‘Mijn ervaring op de service- en supportafdeling heeft mij geleerd dat de klant centraal moet staan en niet de processen. Het wordt vaak vergeten, maar de mensen die je spreekt, willen alleen maar zo goed en snel mogelijk geholpen worden. Natuurlijk leiden processen dit in goede banen, maar je moet niet vergeten dat de klant juist in die processen centraal moet staan. Klanttevredenheid is daarbij het doel.’

‘Toen ik me ging oriënteren op een nieuwe baan heb ik daarom gekeken naar een kleiner bedrijf waar de lijntjes kort zijn en de klant centraal staat. Zo kwam ik uit bij Care Expert en zij boden mij de kans om hun servicedesk te versterken met mijn kennis en ervaring van IT-supportprocessen. Samen met mijn collega’s zorg ik er nu voor dat onze klanten zo goed mogelijk bediend worden.’

Onder de indruk van Care2Declare

‘Overigens is de wereld van zorgdeclaraties en de bijkomende wet- en regelgeving volledig nieuw voor mij. Gelukkig helpen mijn collega’s mij om deze materie zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. Het is knap om te zien dat zulke complexe materie in één makkelijk te gebruiken applicatie Care2Declare verwerkt kan worden. Voor mij in ieder geval een heel interessante applicatie om te ondersteunen.’

‘Natuurlijk was het een beetje vreemd om tijdens de COVID-pandemie en de bijbehorende lockdown ingewerkt te worden. Toch was de sfeer gelijk goed. Door de dagelijkse, korte video-overleggen blijf je toch aangesloten bij je collega’s. Care Expert heeft zijn roots in een familiebedrijf en dat is goed te merken in de omgang met collega’s. Ik ben heel warm ontvangen en er werd snel duidelijk dat er veel kansen en mogelijkheden zijn zolang je bereid bent om initiatief te tonen en zaken naar je toe te trekken.’

Wil je ook graag werken bij ons familiebedrijf om jezelf te ontwikkelen als supportmedewerker of declaratiespecialist? Bekijk onze vacatures!

Meer weten?

Wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.